Twitter

Kom je iets nieuws of opmerkelijks tegen op verkeersgebied, dan kun je dit hier plaatsen.
Plaats reactie
De kieb
Rij-instructeur
Contacteer:

Twitter

Ongelezen bericht door De kieb » 28 mei 2011, 14:33

Ik kijk zo nu en dan wel eens op verschillende twitterpagina's. Ik denk dat deze "tweet" niet kan. oordeel zelf: Twitter is van:

XXXXXXXXAlphen aan den Rijn
Districtschef politie Alphen aan den Rijn, Rijnwoude, Nieuwkoop en Kaag en Braassem

Stop alcohol in het verkeer. Grijp in of bel 112 als iemand met te veel drank in de auto stapt. Please RT.
Zou 112 daarvoor bedoeld zijn? Zou dat zo maar kunnen? Begrijp me goed ik ben absoluut tegen drank in het verkeer. Wat mij betreft gaat alles naar 0 promille. Ik zal altijd iemand die met drank op achter het stuur zou willen stappen proberen tegen te houden. Maar 112 bellen :shock: :oops:
Juiste beslissingen berusten op ervaring.
Ervaring berust op onjuiste beslissingen.

Instructeur 2
Rij-instructeur

Re: Twitter

Ongelezen bericht door Instructeur 2 » 28 mei 2011, 15:57

Ik heb een aantal jaren terug een bijna frontale aanrijding gehad met een beroepszuiper.(misschien een vriendje van ze?)
Heb toen het gewone nummer van de politie gebruikt (evenals een getuige die achter me reed).
Je kunt net zo goed niet bellen, de politie komt gewoon niet. En dat terwijl ze dat drankorgel gewoon op hadden kunnen wachten.

MofkaP
Circuit
Circuit

Re: Twitter

Ongelezen bericht door MofkaP » 13 mei 2015, 19:10

Ik heb een andere ervaring. Op de A2 waar een alcomobilist twee rijstroken nodig had, kwam de politie wel degelijk na een telefoontje met 112.
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Nieuws”