Puppy

Hier kun je over van alles kletsen wat niet met verkeer te maken heeft.
Wolfie
Autosnelweg
Autosnelweg

Re: Puppy

Ongelezen bericht door Wolfie » 23 mar 2009, 20:45

Oooo, dus jij, he? wil beweren dat mijn neus stinkt? Mijn neus is sinds tijden de schoonste neus van de wereld! *trots* :badgrin:

Ah, en ik had inderdaad al gezien dat het geen amateurfilmpjes waren! Sommige stukjes (zoals bij je werk) vind ik echt knap in elkaar geknutseld :) Ga er vooral mee verder! Ik ga het in de gaten houden!
Samen, met niets dat daarbuiten bestaat.

Maatje
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maatje » 23 mar 2009, 21:46

Wolfie schreef:Oooo, dus jij, he? wil beweren dat mijn neus stinkt? Mijn neus is sinds tijden de schoonste neus van de wereld! *trots* :badgrin:

Ah, en ik had inderdaad al gezien dat het geen amateurfilmpjes waren! Sommige stukjes (zoals bij je werk) vind ik echt knap in elkaar geknutseld :) Ga er vooral mee verder! Ik ga het in de gaten houden!
Haha, JOUW NEUS SCHOON? Ik heb verhááálen gehoord van Amy..!!! Natuurlijk haal jij je neus op voor dit soort verhalen... (shit, zo blijft ie fris...ik heb niks gezegd..) ;-)

Jawel. Ze zijn wel amateur. Ik haal alles van internet. Net heb ik een folie-reflectieboard gemaakt... voor beter licht. Huishoudfolie, een stuk karton en zilvertape... ach ja... nu kan ik het laten lijken of het buiten onweert en bliksemt, hihi! Maar ook de wallen onder iemands ogen kunnen zo wegbelicht worden... en ja.. DAT werkt! haha!

Wolfie
Autosnelweg
Autosnelweg

Ongelezen bericht door Wolfie » 24 mar 2009, 21:28

Dat is echt geniaal! Dan mag jij mij eens filmen als ik net opsta om kwart over 6 om naar college te gaan....

over iets heel wetenschappelijks natuurlijk. Niet over de rotzooi in mijn neus graag.. (Hij is ontstoken nu!!! niet doorvertellen....)
Samen, met niets dat daarbuiten bestaat.

Maatje
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maatje » 24 mar 2009, 23:16

Wolfie schreef:Dat is echt geniaal! Dan mag jij mij eens filmen als ik net opsta om kwart over 6 om naar college te gaan....

over iets heel wetenschappelijks natuurlijk. Niet over de rotzooi in mijn neus graag.. (Hij is ontstoken nu!!! niet doorvertellen....)
Weet je wel hoe vroeg IK op moet staan om jou te zien opstaan? :lol:
O, en ik vind al gauw iets wetenschappelijk hoor... BLONT! Het feit dat je een neus hébt vind ik al reden genoeg voor een filmpje ;-)
Enne... ik heb stiekem toch een boek besteld over filmen... dat vind ik veel gezelliger dan internetpagina's...

Maatje
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maatje » 10 sep 2010, 18:52

http://www.youtube.com/watch?v=36Y5ZiYna8E

Ruben inmiddels al 2,5 jaar... waar blijft de tijd... :?

Maatje
Circuit
Circuit
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maatje » 17 sep 2013, 18:16

Rubenvijfhalf.png
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Plaats reactie

Terug naar “Niets met verkeer te maken”