Wie heeft er ook wel eens iritaties over de theorie vragen?

De plaats voor het stellen van vragen over theorieles en theorie-examens.
bugmaster
Stapvoets
Stapvoets

Wie heeft er ook wel eens iritaties over de theorie vragen?

Ongelezen bericht door bugmaster » 11 mei 2012, 21:54

Ik heb mijn theorie al een keer gehaald maar het net laten verlopen en moet dit nogmaals doen. Daarbij zit ik me opnieuw te irriteren aan de oefen vragen en al dan niet correcte antwoorden.
( Ondertussen kan ik heel redelijk auto rijden ).

Nu vroeg ik me af of andere mensen daar ook last van hadden. Een paar voorbeelden:

- Welke medicijnen kunnen je rijstijl beinvloeden? Mijn antwoord; Alle. Juiste antwoord; alleen die die een gele stikker binnen de Nederlandse wetgeving hebben. ( Mijn rijbewijs is toch ook in India geldig of niet? Hebben ze daar ook gele stikkers? )

- Je ziet een plaatje van een wegafzetting op de linker rijbaan ( daar zit jij ook ) en een vrachtauto net voor je in de rechter rijbaan. Wat doe je; doorrijden, gas terug nemen of remmen. Mijn echte antwoord; Als het kan snelheid behouden en kort achter de vrachtauto invoegen om je achterganger niet af te snijden en anders op je rem gaan staan en hopelijk de volgende optie invoegen of zielig kijken of je er nog tussen mag A en C goed ... Antwoord van de vraag was B; gas los twijvelen en de afzetting in.

Ik zit me dus weer opnieuw af te vragen of ze bedoelen dat iets stil staat of iets rijd of iets langzamer gaat of ...

Ik vroeg me af of er meer mensen waren die hier last van hebben.

Plaats reactie

Terug naar “Auto - De theorie.”