CD-Rom moeilijker dan echte theorie?

De plaats voor het stellen van vragen over theorieles en theorie-examens.
Plaats reactie
STwain
Stapvoets
Stapvoets

CD-Rom moeilijker dan echte theorie?

Ongelezen bericht door STwain » 17 jul 2011, 19:25

Beste Medeforummers,

Sorry dat ik uit het niets zo binnenkom vallen, maar ik had eigenlijk een vraagje. Is het nou echt zo dat de theorie examens op een cd- rom moeilijker zijn dan op het echte examen?
Want zulk soort dingen las ik weleens, en het moet wel kloppen, want zelf heb ik al hard geleerd maar kom op kennis regelgeving en inzicht elke keer op 6,7 fouten uit dus elke keer 1 of 2 fouten teveel terwijl ik dus echt al super hard heb geleerd. Dat gevaarherkenning is geen probleem maar ik heb nou 7 examens gemaakt en het lukt me elke keer op 1 keer na niet de 1e keer meteen te slagen zeg maar.

Nou ik ben benieuwd wat jullie ervan denken.

automaatje
Circuit
Circuit

Re: CD-Rom moeilijker dan echte theorie?

Ongelezen bericht door automaatje » 28 jul 2011, 07:24

Het is beter om zowel het theorieboek als het cd rom te leren, misschien ook een nieuw theorieboek van een ander merk uit de bibliotheek te raadplegen want misschien kom je daar weer nieuwe dingen in tegen die in het andere boek niet zo omschreven worden maar die er ook in zouden moeten staan :shock: .

Denk aan de boeken van Verjo en Vekabest
Ik had twee verschillende theorieboeken ook, op het laatst toen de gevaarherkenning er aan zat te komen. Maar ben maar 1x gezakt, want toen dacht ik er te licht over ik dacht heb die theorie nu zo vaak geleerd dus ik zak niet meer en toen niet zo geleerd en toen gezakt. Ik was toen voor de eerste keer in een andere plaats (Spijkenisse) theorie examen gedaan toen was ik gezakt. Al die keren in Barendrecht ben ik geloof ik wel steeds geslaagd voor het theorieexamen.
Rijbewijs AM sedert 25-2-2008
Rijbewijs B 1e keer examen op 24-12-2008 Uitslag: gezakt
2e examen 17 maart 2009 Uitslag: gezakt
3 e examen 23 juni 2009 Uitslag: GESLAAGD !!!

ChantalKoot

Re: CD-Rom moeilijker dan echte theorie?

Ongelezen bericht door ChantalKoot » 01 apr 2012, 08:09

De cd-rom is inderdaad veel moeilijker! als ik daar een oefen examen op deed had ik rond de 20 fout, en hier is niks aan verbeterd, toch heb ik dinsdag m'n theorie gehaald ( :

Plaats reactie

Terug naar “Auto - De theorie.”