Theorie gevaarherkenning

De plaats voor het stellen van vragen over theorieles en theorie-examens.
Plaats reactie
moamoa
Stapvoets
Stapvoets

Theorie gevaarherkenning

Ongelezen bericht door moamoa » 07 mei 2011, 19:19

Ik ben 6 mei helaas voor de 1ste keer gezakt voor mijn auto theorie ik had voor gevaarherkenning 11 goed van de 25 en voor verkeer inzicht had ik er 34 van de 40.

Ik heb voor gevaarherkenning niet echt veel goed geoefend heeft iemand tips hoe ik dat het beste kan oefenen en waar je vooral op moeten letten.

verkeer inzicht ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd maar ik ga de laatste puntjes nog op de i spijkeren dat moet wel lukken hoop ik.

bedankt alvast
06-05-2011 TTT Gezakt!
(Vakantie er tussen en ik les maar 1x per week)
13-09-2011 1ste Praktijk Examen Gezakt!
24-10-2011 2de Praktijk Examen Geslaagd!

De kieb
Rij-instructeur
Contacteer:

Re: Theorie gevaarherkenning

Ongelezen bericht door De kieb » 07 mei 2011, 20:01

moamoa schreef:Ik ben 6 mei helaas voor de 1ste keer gezakt voor mijn auto theorie ik had voor gevaarherkenning 11 goed van de 25 en voor verkeer inzicht had ik er 34 van de 40.

Ik heb voor gevaarherkenning niet echt veel goed geoefend heeft iemand tips hoe ik dat het beste kan oefenen en waar je vooral op moeten letten.

verkeer inzicht ken ik inmiddels wel uit mijn hoofd maar ik ga de laatste puntjes nog op de i spijkeren dat moet wel lukken hoop ik.

bedankt alvast
Je maakt gisteren 6 fouten in verkeer en inzicht en vandaag ken je het uit je hoofd? Snelle leerling mtgreen Bij gevaarherkenning eerst naar de snelheid kijken, dan naar de situatie voor je en dan in je spiegel. Tevens kun je het beste theorie examen doen als je al meerdere rijessen hebt gehad. Daarmee ontwikkel je verkeersinzicht. Natuurlijk ook oefenen van een cd-rom en situaties bespreken met je instructeur. Succes.
Juiste beslissingen berusten op ervaring.
Ervaring berust op onjuiste beslissingen.

Plaats reactie

Terug naar “Auto - De theorie.”