Parkeren voor op-uitrit

Bespreek hier de verkeersregels die niet binnen de andere categorieën vallen.
Plaats reactie
ats3
Stapvoets
Stapvoets

Parkeren voor op-uitrit

Ongelezen bericht door ats3 » 19 jul 2008, 23:01

Beste mensen ik ben pas nieuw hier op de site.

Ik heb vraagjes en ik zou heel blij zijn als iemand mij kon helpen.
Ik woon in een hoek huis en heb een oprit daar staat mijn auto altijd is ook doodlopende straat dus aan het einde woon ik.
maar soms staat er een auto voor mijn uitrit of er nast dus af en toe kan ik er moeilijk uitrijden. Dat mag niet dat weet ik maar kan er iets aan gedaan worden? hiervoor heb ik met de wijk agent overgehad en die zijn dat ze boetes gaan uitschrijven, maar tot nu toe is niks van gekomen ook niet geschreven, dus ik vertrouw hun niet. op welke manier kan ik hier iets aan gaan doen?

Mvg ATS

maarten
30 Km zone
30 Km zone

Re: Parkeren voor op-uitrit

Ongelezen bericht door maarten » 20 jul 2008, 00:13

Op volgorde van vriendelijk naar evil.
- Briefje onder de ruitenwisser met een vriendelijk verzoek daar niet meer te parkeren.
- Lijnen op de weg tekenen met NP er op.
- Uitzoeken wie de eigenaar is en hem/haar persoonlijk er op aanspreken.
- Wijkagenten er eens op wijzen dat er niks veranderd is.
- Politie bellen op het moment dat het voorkomt en de auto laten wegslepen of iets vergelijkbaars.
- Handremkabels doorknippen en de auto wegrollen.

ats3
Stapvoets
Stapvoets

Ongelezen bericht door ats3 » 20 jul 2008, 00:26

Je hebt gelijk, eigenaar ken ik maar als hij daar niet meer staat dan staat er iemand anders dus dat heeft weinig zin denk ik. Ik heb al paar maanden geleden iemand hiervoor aangesproken op een hele goede manier en 2 weken terug werd mijn auto in brand gestoken. ik ben buitelands oorspronkelijk uit Armenie, en blijkbaar heb je weinig te zeggen.
Ik woon er al 10 jaar in NL en nooit problemen gehad, dat mag ik ook niet want ik zit zelf in de beveiliging. Dus ik wil geen ruzie zoeken, maar als dit blijft doorgaan dan kunnen bepaalde mensen problemen verwachten.
Dat is niet begrijpelijk en niet menselijk en het allerergste is dat de politie hier echt heel weinig aan doen, dat doet het meeste pijn.

Tocht bedankt voor je antwoord, als laatst moet ik toch kabels doorknippen.

ik wil nog een stap doen om naar de gemeente te gaan en ik denk dat ze wel bereid zijn om mij te helpen ze kennen mij ook heel goed. dus ik hoop dat er een oplossing komt.

Verkeersschool CLARIEN vo
Circuit
Circuit

Ongelezen bericht door Verkeersschool CLARIEN vo » 20 jul 2008, 08:12

ats3 schreef: ik wil nog een stap doen om naar de gemeente te gaan en ik denk dat ze wel bereid zijn om mij te helpen ze kennen mij ook heel goed. dus ik hoop dat er een oplossing komt.

Alleen de laatste zin is goed!!

Knip je de handremkabel door dan ben je strafbaar en kan de eigenaar de schade op jou verhalen, niet doen dus. Dat je uit Armenië komt maakt niet uit.
Nederlanders gaan onder elkaar ook lomp met elkaar om.

Vriendelijk blijven helpt, de wijkagent er telkens op aanspreken ook. Eventueel zijn superieuren op het bureau. Ga niet over tot vandalisme want dat kan je je baan kosten.

Marcel
Een goede rij-opleiding kost geld, een slechte kost meer!!

De instructeur bepaalt de kwaliteit, de leerling de snelheid van de rij-opleiding!!

Nog maar één dag....
(en dan is het morgen)

Let's Hyve:

www.krachtiguitdejaren80.hyves.nl

maarten
30 Km zone
30 Km zone

Ongelezen bericht door maarten » 20 jul 2008, 09:30

Even voor de zekerheid: Uiteraard was mijn remkabel-tip niet serieus bedoeld.

nico
30 Km zone
30 Km zone

Ongelezen bericht door nico » 25 jul 2008, 09:53

persoonlijk zou ik het anders doen, ik zou ver-rijbaare planten bakken er neer zetten met borden er op NP dan kan iedereen zien dat er een uitrit is, en jij doet het op een ludieke vriendelijke manier waar niemand wat van kan zeggen.
gr nico

Plaats reactie

Terug naar “Algemene verkeersregels.”