EXAMEN VRAGEN, 10 vragen die ik heb gehad 9 mei
Re: EXAMEN VRAGEN, 10 vragen die ik heb gehad 9 mei
Ministerie van Veiligheid en Justitie
Schedeldoekshaven 100
2511 EX Den Haag
Ministerie van Infrastructuur en Milieu
Plesmanweg 1-6
2597 JG Den Haag
Schedeldoekshaven 100
2511 EX Den Haag
Ministerie van Infrastructuur en Milieu
Plesmanweg 1-6
2597 JG Den Haag
Iets zegt me dat je die adressen niet op hoefde te zoeken.
Overigens heb je boter op je hoofd want dezelfde redenatie heb ik van jou ook al eens gelezen.
Overigens heb je boter op je hoofd want dezelfde redenatie heb ik van jou ook al eens gelezen.
De Plesmanlaan daar rijd ik blind naar toe.
Voor justitie moet ik toch altijd even zoeken.
De beste wensen voor 2012, iedereen.
Voor justitie moet ik toch altijd even zoeken.
De beste wensen voor 2012, iedereen.
Hetzelfde!
Op het ministerie zitten ze er boven op:
Op het ministerie zitten ze er boven op:
Bedankt voor uw e-mail.
Afhankelijk van de aard en inhoud van uw bericht kunt u binnen twee werkdagen een reactie tegemoet zien.
Uw kenmerk is
Met vriendelijke groet,
Postbus 51 Informatiedienst
Geachte heer of mevrouw,
Uw kenmerk is
Wij beschikken niet over voldoende informatie om uw vraag te kunnen beantwoorden en hebben uw vraag doorgestuurd naar een collega.
Afhankelijk van de aard en inhoud van uw bericht kunt u binnen drie werkdagen een reactie tegemoet zien.
Met vriendelijke groet,
Geachte heer of mevrouw,
Uw kenmerk is
Wij beschikken niet over voldoende informatie om uw vraag te kunnen beantwoorden.
Het antwoord op uw vraag kan het beste gegeven worden door een medewerker van Backoffice IenM - VenW die uitgebreid op de hoogte is van de regels en richtlijnen. Uw vraag hebben wij daarom voor verdere beantwoording doorgestuurd naar dit ministerie.
Met vriendelijke groet,
Fijn dat er mensen zijn die de vragen herinneren deze op dit forum zetten! Altijd handig om met het oefenen mee te nemen. Hulde!
Even een frustratie delen: Ik heb betaald voor examens van de site 'theorieles.nl'......NIET doen. Deze site is slecht. Je kunt niet eens de gemaakte examens inzien om te achterhalen wat je gemaakte fouten zijn. Na herhaaldelijk mailen, geen antwoord.
Even een frustratie delen: Ik heb betaald voor examens van de site 'theorieles.nl'......NIET doen. Deze site is slecht. Je kunt niet eens de gemaakte examens inzien om te achterhalen wat je gemaakte fouten zijn. Na herhaaldelijk mailen, geen antwoord.
enkele vragen motortheorie examen 2017
1. Wanneer mag je bij een slachtoffer de integraalhelm afdoen:
* als ie aanspreekbaar is
* als de helm ongemakkelijk zit
* als het slachtoffer moet braken
2. Plaatje met een voetganger op de stoep die wil oversteken waar geen zebrapad is. Je wilt als motorrijder wegrijden. Moet je de voetganger voorrang verlenen? Ja
3. Plaatje met doorgetrokken streep, spitsstrook is open, mag je op de middelste baan blijven rijden? nee
4. plaatje met gelijkwaardige kruising. Auto voor je slaat linksaf. Mag je de auto hier rechts inhalen? ja
5. Plaats in de file rijden
6. Wie kan een EMG ( Educatieve Maatregel Gedrag en Verkeer) opgelegd krijgen?
* jonge bestuurders
* ervaren bestuurders
* jonge en ervaren bestuurders
7.Onder invloed rijden van medicijnen? Is dat een overtreding? Nee, een misdrijf
8. Plaatje met matrixbord 90 erop. Wordt je hier geadviseerd 90 km/u te rijden? Nee
9. Plaatje met inham op een autoweg. Mag je hier kaartlezen? Nee
10. Er zijn stevige rukwinden. Hoe zit je op de motor:
* het stuur stevig vastpakken en knieën tegen de motor duwen
* in een ontspannen houding
( de laatste is het goede antwoord)
11. Plaatje met een militaire colonne, waarvan het eerste voertuig nog net niet over de haaientanden rijdt. Moet je voorrang verlenen? Nee
12. Plaatje met een bromfietser komend uit een woonerf van rechts. Je wilt als motorrijder rechtdoor. Moet je voorrang verlenen? Nee
Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!
1. Wanneer mag je bij een slachtoffer de integraalhelm afdoen:
* als ie aanspreekbaar is
* als de helm ongemakkelijk zit
* als het slachtoffer moet braken
2. Plaatje met een voetganger op de stoep die wil oversteken waar geen zebrapad is. Je wilt als motorrijder wegrijden. Moet je de voetganger voorrang verlenen? Ja
3. Plaatje met doorgetrokken streep, spitsstrook is open, mag je op de middelste baan blijven rijden? nee
4. plaatje met gelijkwaardige kruising. Auto voor je slaat linksaf. Mag je de auto hier rechts inhalen? ja
5. Plaats in de file rijden
6. Wie kan een EMG ( Educatieve Maatregel Gedrag en Verkeer) opgelegd krijgen?
* jonge bestuurders
* ervaren bestuurders
* jonge en ervaren bestuurders
7.Onder invloed rijden van medicijnen? Is dat een overtreding? Nee, een misdrijf
8. Plaatje met matrixbord 90 erop. Wordt je hier geadviseerd 90 km/u te rijden? Nee
9. Plaatje met inham op een autoweg. Mag je hier kaartlezen? Nee
10. Er zijn stevige rukwinden. Hoe zit je op de motor:
* het stuur stevig vastpakken en knieën tegen de motor duwen
* in een ontspannen houding
( de laatste is het goede antwoord)
11. Plaatje met een militaire colonne, waarvan het eerste voertuig nog net niet over de haaientanden rijdt. Moet je voorrang verlenen? Nee
12. Plaatje met een bromfietser komend uit een woonerf van rechts. Je wilt als motorrijder rechtdoor. Moet je voorrang verlenen? Nee
Hoop dat je er wat aan hebt.
Succes!